Volle velden en volle handen: Bietencampagne in volle gang in Brunssum

De bietencampagne is weer begonnen
Ook in en rond Brunssum zijn de boeren volop bezig met de oogst van de suikerbieten.
Op de velden worden de bieten gerooid, in hopen gelegd en de muis een indrukwekkende laadmachine in de vrachtwagens geladen.
Die rijden af en aan naar de fabriek om de oogst op tijd binnen te brengen.
Bij Foto’s Brunssum zien we het elk jaar weer met bewondering het ritme van het platteland, de bedrijvigheid op de akkers en het mooie samenspel van mens, machine en natuur.
#bietencampagne #bieten #suikerbieten #boerenleven #Brunssum
📣

Jouw verhaal. Ons bereik.

Bereik dagelijks duizenden inwoners in Parkstad via 045online.

Bekijk de mogelijkheden →

Wat te doen in 045?