Blauw Sjuut legt aan bij het gemeentehuis in Simpelveld | ZO-NWS

De Blauw Sjuut begon maandag aan hun rondgang door de Euregio. Eén van de eerste plaatsen die het gezelschap uit Heerlen met het opvallende narrenschip op wielen bezocht, was het gemeentehuis in Simpelveld.

Met luide knallen en veel getoeter werd ook in Simpelveld met het nodige tam tam de carnaval aangekondigd. Nadat burgemeester Susanne Scheepers de bemanning op sleeptouw had genomen en grondig gecontroleerd had, was het aan ‘moelemeëker’ Marc Baadjou om de gemeente flink op de korrel te nemen.

Bron ZO-NWS

📣

Jouw verhaal. Ons bereik.

Bereik dagelijks duizenden inwoners in Parkstad via 045online.

Bekijk de mogelijkheden →