SIMPELVELD – Bocholtz krijgt er een bijzondere plek bij! Op woensdag 13 mei openen zij officieel de deuren van Jongerencentrum The Station.
Wat ooit begon als een lege kelderruimte, is uitgegroeid tot een warme, gezellige en inspirerende ontmoetingsplek.
Een plek waar ontmoeting, ontwikkeling en plezier centraal staan,
aldus de organisatie.
Tijdens de feestelijke middag van 14:00 tot 16:00 uur is iedereen welkom om kennis te maken met deze nieuwe aanwinst voor Bocholtz. Bezoekers kunnen de sfeer proeven, de mogelijkheden ontdekken en het bijzondere moment vieren.
Bij The Station draait het om samenkomen, ontspannen, leren en groeien. Een plek waar nieuwe vriendschappen ontstaan, talenten worden ontdekt en mooie herinneringen worden gemaakt,
meldt de organisatie.
Jongerencentrum The Station is gevestigd aan de Wilhelminastraat 19 in Bocholtz. Iedereen is van harte welkom om deze bijzondere opening mee te vieren.
➕ Over dit bericht
📱 De bron is een Facebookpost van gemeente Simpelveld, die we hebben herschreven voor duidelijke en contextuele duiding.
💡 We publiceren dit bericht met de beste bedoelingen: om het onderwerp extra zichtbaarheid te geven via onze regionale portal.
🕵️♂️ We doen onze uiterste best om elk bericht zo goed en zorgvuldig mogelijk te maken. Zie je toch een foutje? Laat het ons weten via info@045online.nl – we waarderen je oplettendheid!
📣 Heb jij een Facebookpagina over de 045-regio en wil je via onze portal meer aandacht voor jouw nieuws of berichten? Stuur ons gerust een berichtje!

