Kogel op hol bij 25-jarig feest KogelWerpKlub Brunssum-Noord

Feest bij KogelWerpKlub Brunssum-Noord.
Vandaag vierde KogelWerpKlub Brunssum haar 25-jarig jubileum.
Dat gebeurde niet alleen met een spannende wedstrijd, maar ook met de officiële opening van het nieuwe clubhuis.
Na afloop van de wedstrijd, waarbij de winnaars bekend werden gemaakt, openden wethouders Hugo Janssen en Merle Brüning het prachtige nieuwe gebouw mét terras. De naam van het pleintje is vanaf nu omgedoopt tot: Het Frans Pleintje.
Met muziek, gezelligheid en een prachtig clubhuis begint de vereniging aan een nieuw hoofdstuk.
Gefeliciteerd aan alle leden en vrijwilligers op naar de volgende 25 jaar.
#KogelWerpKlub #HetFransPleintje
📣

Jouw verhaal. Ons bereik.

Bereik dagelijks duizenden inwoners in Parkstad via 045online.

Bekijk de mogelijkheden →

Wat te doen in 045?