KERKRADE – Flexiforum heeft afgelopen weekend haar nieuwe merkidentiteit gelanceerd. Daarmee onderstreept de organisatie haar rol als dynamisch platform waar ondernemers, maatschappelijke organisaties en overheden samenwerken aan de toekomst van de regio.
Wat ooit begon als een multifunctioneel gebouw, is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot een bruisende community van doeners, denkers en dromers.
“Flexiforum is geen verzamelpand, maar een plek waar mensen en ideeën elkaar versterken,”
aldus directeur Richard Rikers.
“Daarom herijken we onze formule – met een heldere missie en een eigentijdse uitstraling die beter past bij wie we vandaag zijn.”
De nieuwe visuele identiteit – ontworpen door Wunderscore uit Kerkrade – weerspiegelt deze visie. Het logo bestaat uit losse vormen die samen een geheel vormen. Elk onderdeel staat symbool voor een talent, initiatief of droom.
“Samen ontstaat er verbinding en beweging, precies zoals binnen Flexiforum,”
zeggen ontwerpers Sammy Conraads en Liesbeth Ronden. Een grote dank gaat uit naar Joey Geraets (mede-eigenaar APS Groep) en Björn Kamycki (mede-eigenaar Rope Reclameproducties) voor hun betrokkenheid en bijdrage aan deze vernieuwingsslag.
Flexiforum biedt ondernemers ruimte voor innovatie, verbindt de gemeente met maatschappelijke partners en stimuleert groei door samenwerking. Met de rebranding nodigt het platform nieuwe partners uit om deel te worden van dit open en toekomstgerichte netwerk.
Eén plek. Veel ideeën. Samen vooruit. Dat is de belofte van het nieuwe Flexiforum.